لیست علاقه مندی ها خالی است

بهترین هتل های ۵ ستاره تهران

بهترین هتل های ۵ ستاره تهران-0
بهترین هتل های ۵ ستاره تهران-1
بهترین هتل های ۵ ستاره تهران-2
بهترین هتل های ۵ ستاره تهران-3
بهترین هتل های ۵ ستاره تهران-4

با سلام در این مطلب وب سایت میهن هتلز قصد داریم  بهترین هتل های 5 ستاره تهران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید-میهن هتلز سامانه رزرواسیون خدمات آنلاین گردشگری.


5- هتل هما تهران

هتل هما تهران


هتل پنج ستاره هما تهران فعالیت خود را از دهه 1950 آغاز کرده است. این هتل در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران ،یعنی خیابان ولی عصر واقع شده است ، به گونه ای که دسترسی به مهمترین جاذبه های گردشگری و تفریحی و بزرگراه های اصلی شهر را برای مهمانان آسان می کند. این هتل همچنین یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره تهران می باشد.

هتل هما تهران قبل از انقلاب اسلامی بخشی از مجموعه هتل های شرایتون بود.

این هتل دارای 15 طبقه و 177 واحد اقامتی متنوع شامل یک اتاق دونفره ، یک سوئیت معمولی و رویال سوئیت است.

از دیگر امکانات هتل هما تهران می توان به سالن بدنسازی ، استخر و سونا ، ماساژ درمانی ، کافی شاپ های 24 ساعته ، رستوران ها و مراکز خرید اشاره کرد.

جهت مشاهده اطلاعات کامل هتل همای تهران شامل قیمت ها و تصاویر و امکانات و امکان رزرو آنلاین هتل هما تهران با تخفیف بی نظیر حتی ارزان تر از قیمت خود هتل به صفحه زیر مراجعه نمایید:

رزرو هتل هما تهران

 

 

4- هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران


هتل پنج ستاره بین المللی پارسیان استقلال تهران با سابقه ای طولانی در صنعت هتلداری ، بدون شک در بین معروف ترین و بهترین هتل های تهران و ایران قرار دارد. این هتل که تحت پوشش شرکت هتل های بین المللی پارسیان قرار دارد ، نه تنها بزرگترین هتل زنجیره ای ایرانی است بلکه از جنبه های مختلف بی نظیرترین هتل کشورمان نیز می باشد.

نام اصلی این هتل هیلتون بود که پس از انقلاب اسلامی نام خود را به هتل پارسیان استقلال تهران تغییر داد. این هتل دارای دو برج شرقی و غربی است ، برج غربی فعالیت خود را از سال 1341 آغاز كرد و به دلیل موفقیت و اهمیت هتل در سالهای ابتدایی ، در سالهای بعد بازسازی شد. برج شرقی در سال 1351 طراحی و ساخته شده است. برج غربی دارای 261 اتاق و سوئیت و برج شرقی با 291 اتاق و سوئیت است. از جمله امتیازات هتل استقلال می توان به نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری تهران مانند مجموعه فرهنگی سعدآباد ، پارک زیبای ملت ، بلندترین و طولانی ترین تله کابین جهان ، تله کابین توچال ، کاخ نیاوران ، کوه های شمال شهر ، نمایشگاه بین المللی و قرار داشتن در مجاورت زیباترین خیابان تهران ، خیابان ولیعصر (عج) اشاره کرد.این هتل در کنار یکی از بزرگراه های اصلی تهران قرار دارد که دسترسی به فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی را بسیار آسان می کند.


شما میتوانید همین حالا با مراجعه به لینک زیر هتل پارسیان استقلال تهران را با تخفیف بی نظیر حتی ارزان تر از قیمت رسمی خود هتل در میهن هتلز رزرو نمایید.برای مشاهده اتاق ها و تصاویر کامل و امکانات به صفحه هتل پارسیان استقلال به آدرس زیر مراجعه نمایید:

رزرو هتل استقلال تهران

 

 

3- هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران


هتل پنج ستاره اسپیناس خلیج فارس یکی از تمیزترین هتل های تهران است که با حضور هنری زیبای خود در شهر توجه ها را به خود جلب می کند. این اولین هتل 5 ستاره بعد از انقلاب اسلامی است که در سال ۱۳۹۰ در نزدیکی پارک لاله و موزه هنرهای معاصر افتتاح شد.

هتل اسپیناس خلیج فارس هتلی تازه ساخت و مجلل با کادری متخصص و حرفه ای برای میهمانان و مسافران می باشد. 

از امتیازات هتل اسپیناس می توان به استخر شنا ، مرکز بهداشت و سالن های بزرگ اجتماع در یک منطقه قابل دسترسی در مرکز تهران اشاره کرد.

هتل اسپیناس خلیج فارس با ارائه بهترین امکانات یک هتل پنج ستاره مثل سیستم کنترل دما ، سیستم های مالتی مدیا و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای ، بهترین و بزرگترین پارکینگ اختصاصی ، سالن بدن سازی ، مدرن ترین امکانات ممکن برای برگزاری جشن ها ، سمینارها و کنگره های بین المللی ،حضور میهمانان در سالن های با شکوه و مدرن مانند تالار پاسارگاد و تالار خلیج فارس مورد استقبال مسافرین محترم قرار گرفته است.

صفحه هتل اسپیناس خلیج فارس در میهن هتلز جهت رزرو ارزان تر از قیمت رسمی هتل:

رزرو هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

 


2- هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران


هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران یکی از بزرگترین هتل های بین المللی ایران است که در شمال تهران و در نقطه ای خنک نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران و رشته کوه البرز واقع شده است.

قبل از انقلاب ، هتل به "هایت" معروف بود و به شرکت هتل هایت وابسته بود. در دهه 1370 ، با خرید 51٪ سهام هتل توسط شرکتهای بین المللی پارسیان این هتل به این شرکت  تعلق گرفت که امروزه "هتل پارسیان آزادی" نامیده می شود.

هتل پارسیان آزادی تهران دارای اتاق های متنوعی است و میهمانان می توانند با توجه به سلیقه و تعداد میهمانان اتاق مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. این واحدها دارای چیدمان و نمای متفاوت هستند و کلیه امکانات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. خدمات لوکسی نیز در این هتل وجود دارد که این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران در آورده است.

رستوران های هتل پارسیان آزادی بی نظیر هستند و هیچ مهمانی وجود ندارد که غذای مورد علاقه خود را مطابق با سلیقه خود پیدا کند.

این هتل بهترین باشگاه ورزشی را دارد و دارای سونا ، اتاق بخار و جکوزی برای ورزش و تفریح ​​مسافران است.

با مراجعه به لینک زیر میتوانید این هتل را با تخفیف باور نکردنی حتی ارزان تر از قیمت برد هتل رزرو نمایید:

رزرو هتل پارسیان آزادی تهران

 

 

1- هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

 

هتل پنج ستاره تهران اسپیناس پالاس یکی از بزرگترین هتل های تهران است که در سعادت آباد در سال 1395 افتتاح شد. این هتل لوکس ، که یکی از بهترین هتل های تهران نیز هست، به هتل قصر اسپیناس یا کاخ اسپیناس معروف است.

هتل اسپیناس پالاس با بیست طبقه و بیش از 400 اتاق و سوئیت و چشم اندازهای زیبا از دره فرحزاد پذیرای میهمانان عزیز است.

در هتل اسپیناس پالاس تهران رستوران های متنوعی با غذاهای متنوع وجود دارد. اماکن سنتی ، مراکز خرید و ورزشی ، سالن بولینگ و ... از دیگر امکانات هتل است. میهمانان این هتل می توانند از غذاهای لذیذ مدیترانه ای در رستوران Espinas Palace Hotel Lanton با مناظر شگفت انگیز لذت ببرند. همچنین رستوران های ایرانی با طبعی سنتی و با فضایی گرم و سالم همراه با موسیقی زنده میهمانان را به غذاهای خوشمزه دعوت می کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران می تواند گزینه مناسبی برای تشریفات رسمی باشد ، زیرا 12 سالن اجتماعات با ظرفیت 1200 نفر و همچنین 42 اتاق برای کار و اهداف قراردادی و اقتصادی وجود دارد. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس ، کیفیت و شکوفایی تعریفی جدید در ذهن شما پیدا می کند.


در این مطلب قصد معرفی ۵ عدد از بهترین هتل های پنج ستاره تهران را داشتیم در صورت تمایل شما میتوانید همه این هتل ها و همه اتاق های این هتل ها را با قیمت ارزان تر از قیمت برد هتل با تخفیف های بسیار عالی در میهن هتلز رزرو نمایید.میهن هتلز را به خاطر بسپارید.

صفحه مخصوص رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با تخفیف بسیار عالی:

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

 

همچنین شما میتوانید جهت رزرو هتل های تهران با تخفیف های عالی به آدرس زیر مراجعه نمایید:

رزرو هتل های تهران

سپاس از وقت ارزشمند شما نام میهن هتلز را به خاطر بسپارید.

جستجو در بلاگ

درباره نویسنده

علی علوی نویسنده

توضیحات نویسنده

پر بازدید ترین پست ها

بهترین هتل های ۵ ستاره تهران

با سلام در این مطلب وب سایت میهن هتلز...

1399-10-20

خاص ترین هتل های ایران

در ایران هتل های بسیاری وجود دارند ام...

1399-11-03

انواع مختلف اتاق برای رزرو در هتل ها

رزرو هتل یکی از مهمترین مراحل هنگام ب...

1399-10-26

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

در این مطلب از وب سایت میهن هتلز قصد...

1399-10-22
-->