لیست علاقه مندی ها خالی است

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

بهترین هتل های 4 ستاره تهران-0
بهترین هتل های 4 ستاره تهران-1
بهترین هتل های 4 ستاره تهران-2
بهترین هتل های 4 ستاره تهران-3
بهترین هتل های 4 ستاره تهران-4
بهترین هتل های 4 ستاره تهران-5

در این مطلب از وب سایت میهن هتلز قصد داریم بهترین هتل های 4 ستاره تهران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید و با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود ما را یاری نمایید:

 

 

 

5- هتل هویزه تهران

هتل هویزه تهران

هتل هویزه ، متعلق به هلدینگ هتل های گروه هتل های کوثر در مرکز شهر تهران واقع شده است. هتل هویزه با 150 اتاق ، انواع مختلفی از اتاق ها را به صورت دو نفره ، رویال ، VIP ، بزرگ / کوچک ارائه می دهد که هدف آنها جلب رضایت هر نوع سلیقه ای می باشد.
رستوران هتل هویزه به دلیل داشتن غذاهای ایرانی و بین المللی از هر نوع سلیقه ای استقبال می کنند و در یک فضای دوستانه پذیرای شما میهمانان عزیز هستند.
کافی شاپ هتل بصورت شبانه روزی در ارائه انواع مختلف کیک ، دسر و نوشیدنی های گرم / سرد به میهمانان خدمات می دهد. کافی شاپ این هتل مکانی دنج فوق العاده برای برگزاری یک جلسه کوچک می باشد.
آبگرم ، ماساژ و حمام سنتی ایرانی ، سرویس اتاق ، اینترنت رایگان ، خدمات کتابخانه سیار و پارکینگ با 100 فضا از امکاناتی است که این هتل برای راحتی شما فراهم می کند.
سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 35 تا 300 نفر و همچنین یک رستوران مجزا برای برگزاری سمینارها - سمینارها و کنفرانس ها. چه کلاس ها و کارگاه های آموزشی بستر مناسبی را برای مدیران و فرهیختگان کشور فراهم می کند.

شما میتوانید هتل هویزه تهران را در میهن هتلز با تخفیف بسیار عالی و با قیمت ارزان تر از قیمت برد خود هتل رزرو نمایید:

رزرو هتل هویزه تهران

 

4- هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی تهران

هتل بزرگ فردوسی دارای 22000 متر زیر بنا می باشد.این هتل نوسازی و بهسازی تغییرات دلپذیر و مدرنی را به وجود آورده است ، همچنین در این هتل میراث پارسی را نیز لمس میکنیم. نمادهای اصیل سنتی از عوامل اصلی این هتل است. فرشهای اصیل ایرانی در هر اتاق ، تابلو فرش و فرش دستباف و موارد دیگر که به شما تصویر و حس وجود در یک کشور تاریخی می بخشد. این هتل دارای سوئیت ، رستوران سلطنتی می باشند. أنواع غذاهای سنتی و مدرن ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی و بوفه در این هتل ارائه می شوند.
چندین سالن غذاخوری و کنفرانس مدرن و همچنین استخر ، جکوزی ، سونا و سایر امکانات تفریحی و ورزشی به علاوه خدمات اینترنت بی سیم سریع wifi برای اتصال به اینترنت در این هتل موجود می باشند.این هتل دارای پارکینگ های متعددی برای پارک ماشین های میهمانان نیز می باشد.

رزرو هتل فردوسی تهران با تخفیف عالی ارزان تر از قیمت خود هتل:

رزرو هتل فردوسی تهران


3- هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران در خیابان مطهری ، یکی از معروف ترین خیابان های پایتخت ، و همچنین یک منطقه پر رفت و آمد واقع شده است.با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به برخی از رستوران ها ، سوپرمارکت ها ، ایستگاه های مترو و ایستگاه های اتوبوس خواهید داشت. همچنین فاصله این هتل تا بازار بزرگ تهران 20 دقیقه با ماشین می باشد.هتل بزرگ تهران در مکانی ممتاز ، در قلب پایتخت واقع شده است. این هتل شروع مناسبی برای سفر به بیشتر مناطق تجاری و تفریحی تهران می باشد،فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) 45 دقیقه و با فرودگاه داخلی مهرآباد 20 دقیقه می باشد.

کافی شاپ هتل که واقع در لابی می باشد مکان مناسبی برای معاشرت در فضایی زیبا را برای مسافرین محترم فراهم آورده است. نوشیدنی های سرد و گرم ، کیک های خوشمزه و قهوه 100٪ تازه عربیکا هیچ آرزویی را بی پاسخ نمی گذارد.

 


لابی و محیط

مهمانان می توانند از اینترنت سریع در لابی لذت ببرند.

این هتل یک هتل ۴ ستاره است اما از راحتی و امکانات هر هتل استاندارد 5 ستاره برخوردار است. مدیریت هتل به وضوح به همه میهمانان اهمیت زیادی می دهد و به همه بازدید کنندگان توجه فردی دارد.

 

اتاقها و راهروها

همه اتاق ها دو نفره و تمیز هستند و برای هر میهمان اضافی در هر اتاق یک تخت اضافی وجود دارد. هرکسی از اتاق خود ناراضی باشد می تواند آن را تغییر دهد.

 
امکانات و خدمات

مینی بار ، اتاق کار و استخر برای همه مهمانان رایگان است. همچنین یک اتاق جلسه در دسترس است که می تواند با رزرو قبلی از آن استفاده کند.

صبحانه عالی و تازه است و سایر وعده های غذایی با کیفیت عالی و با نهایت دقت تهیه می شوند.


شما میتوانید هتل های تهران را با قیمت استثنایی در میهن هتلز رزرو کنید:

رزرو هتل بزرگ تهران با تخفیف عالی

 


2- هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ در سال 1380 ساخته شد و در همان سال کار خود را آغاز کرد. این ساختمان زیبا در سال 1396 برای بهبود کیفیت بازسازی شده است

امکانات
هتل سیمرغ 10 طبقه و در مجموع 99 اتاق دارد. اتاق ها مجهز به تلویزیون ، کمد ، آویز ، یخچال ، دستگاه چای ساز ، تلفن ، صندوق امانات و مبلمان هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی لازم هستند. Wi-Fi نامحدود در هتل موجود است. صبحانه روزانه در این هتل سرو می شود.
این هتل دارای کافی شاپ ، چایخانه سنتی ایرانی و رستوران نیز می باشد که می توانند به طور همزمان از 130 مهمان پذیرایی کنند.
از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل می توان به کتابخانه ، سالن بدن سازی ، فروشگاه ، استخر شنا ، محل نگهداری چمدان ، فضای سبز ، خدمات خانه داری ، خدمات بلیط ، خدمات نقل و انتقالات پرداختی ، خشکشویی ، تاکسی و پارکینگ رایگان با فضای کافی برای 30 وسیله نقلیه اشاره کرد

 
حمل و نقل عمومی
هتل سیمرغ با ایستگاه اتوبوس 550 متر فاصله دارد وهمچنین دسترسی راحتی به تاکسی نیز دارد. این هتل همچنین تا ایستگاه مترو میرزا شیرازی 850 متر فاصله دارد.

فاصله از فرودگاه ها و راه آهن
هتل سیمرغ با فرودگاه بین المللی مهرآباد 18 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تهران 10 کیلومتر فاصله دارد.

فاصله از جاذبه های اصلی(فاصله ها بر أساس کیلومتر می باشد)
• کاخ گلستان: 8.8
• مجموعه سعدآباد: 14
• برج آزادی: 16
• برج میلاد: 8.7
• مجموعه نیاوران: 16
• موزه فرش ایران: 4.8
• پل طبیعت  5.9:
• کابین تله توچال: 16
• پارک ملت: 6.4
• موزه هنرهای معاصر تهران: 7.3
• درکه: 3.7
• دربند: 6.4
• پارک جمشیدیه: 9.1
• بازار تهران: 12
• موزه جواهرات ملی: 9.8
• باغ نگارستان: 10


هتل سیمرغ برای خانواده ، دوستان و افرادی که برای اهداف تجاری در تهران هستند مناسب می باشد.

شما میتوانید هتل سیمرغ تهران را با قیمت ارزان تر از خود هتل رزرو نمایید:

رزرو هتل سیمرغ تهران

 


1- هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران
هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران یکی از زیباترین هتل های ایران است که در منطقه خوش آب و هوا در شمال تهران واقع شده است. هتل فعالیت خود را از سال 1348 آغاز کرد و پس از چندین سال فعالیت در زمینه صنعت هتلداری در سال 1385 بازسازی و مرمت شد.
هتل دارای چهار بال اصلی است. دو بال شمالی و دو بال جنوبی. این هتل دارای 150 اتاق لوکس می باشد. اتاق ها جادار بوده و توسط معماری مدرن طراحی شده اند. در بیشتر اتاق ها یک بالکن کوچک زیبا وجود دارد که مهمانان می توانند از چشم انداز زیبای حیاط سرسبز هتل استفاده کنند.

دسترسی هتل اوین تهران به مرکز پایتخت ، بازدید از اماکن دیدنی مانند برج میلاد و کاخ های تاریخی و نمایشگاه های بین المللی را آسان کرده است.

این هتل چهار طبقه دارای 150 اتاق و سوئیت با تهویه مطبوع ، کانال های تلویزیونی و ماهواره ای ، دسترسی به اینترنت و موارد دیگر است. این سوئیت ها از امکانات جکوزی و سونا خشک نیز برخوردار هستند.
از دیگر امکانات هتل اوین تهران می توان به کافی شاپ ها در محیطی لوکس و دلچسب با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم ، بانک ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات هتل (اتاق) ، مرکز تجاری ، خانه داری 24 ساعته اشاره کرد.

اگر قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی تهران را دارید ، بدون شک این هتل می تواند انتخاب خوبی برای اقامت باشد. رستوران های کوچک و لوکس صبحانه ، ناهار و شام خوبی ارائه می دهند.
یکی از بزرگترین مزایای هتل بین المللی پارسیان اوین تهران ، سالن های چند منظوره و بسیار مجلل کوه نور با مساحت کل 680 متر مربع در دو طبقه است.این هتل امکان برگزاری جشن را نیز دارا می باشد. همچنین ، به علت مستقل بودن سالن ها ، این امکان وجود دارد که همزمان دو مراسم در این هتل برگزار شوند که هرکدام دارای حداکثر ظرفیت 350 نفر هستند.


هتل اوین تهران در میان جاذبه ها و اماکن مهم شهری:

• فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: 20 دقیقه پیاده روی - 11 دقیقه با ماشین (1.6 کیلومتر)

• فاصله تا فرودگاه امام خمینی تهران: 36 دقیقه با ماشین (56 کیلومتر)

• فاصله تا فرودگاه مهرآباد تهران: 16 دقیقه با ماشین (16.2 کیلومتر)

• فاصله تا مسجد امام خمینی (مصلی): 12 دقیقه با ماشین (10.6 کیلومتر)

• فاصله تا بیمارستان امام خمینی: 17 دقیقه با ماشین (13 کیلومتر)

• فاصله تا بیمارستان دکتر شریعتی: 9 دقیقه با ماشین (8 کیلومتر)

• فاصله تا بیمارستان امام حسین (ع): 19 دقیقه با ماشین (19.8 کیلومتر)

• فاصله تا سالن کنفرانس صدا و تلویزیون: 23 دقیقه پیاده روی - 11 دقیقه با ماشین (2.7 کیلومتر)

• فاصله تا بازار بزرگ تهران: 25 دقیقه با ماشین (17 کیلومتر)

• فاصله تا بازار مبلمان ایران: 17 دقیقه با ماشین (16 کیلومتر)

• فاصله تا موزه ملی ایران: 20 دقیقه با ماشین (15 کیلومتر)

 

رزرو هتل پارسیان اوین تهران با تخفیف عالی حتی ارزان تر از قیمت خود هتل:


رزرو هتل اوین تهران

رزرو هتل های تهران

 

نام میهن هتلز را به خاطر بسپارید.

جستجو در بلاگ

درباره نویسنده

علی علوی نویسنده

توضیحات نویسنده

پر بازدید ترین پست ها

بهترین هتل های ۵ ستاره تهران

با سلام در این مطلب وب سایت میهن هتلز...

1399-10-20

خاص ترین هتل های ایران

در ایران هتل های بسیاری وجود دارند ام...

1399-11-03

انواع مختلف اتاق برای رزرو در هتل ها

رزرو هتل یکی از مهمترین مراحل هنگام ب...

1399-10-26

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

در این مطلب از وب سایت میهن هتلز قصد...

1399-10-22
-->