لیست علاقه مندی ها خالی است

خاص ترین هتل های ایران

خاص ترین هتل های ایران-0
خاص ترین هتل های ایران-1
خاص ترین هتل های ایران-2
خاص ترین هتل های ایران-3
خاص ترین هتل های ایران-4

در ایران هتل های بسیاری وجود دارند اما امروز قصد داریم  به معرفی برخی از هتل های خاص ایران که تجربه ای متفاوت را ارائه می دهند بپردازیم. ما انها را به دلیل موقعیت مکانی ، معماری یا کیفیت دیگری که انها را منحصر به فرد کرده ، در لیست خود گنجانده ایم. این هتل های ایران انقدر زیبا و خاص هستند که مطمئنا عاشق انها خواهید شد.


هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان در دهکده توریستی کندوان نزدیک تبریز ، استان اذربایجان شرقی واقع شده است. طراحان این هتل از پیشگامان معرفی هتل بوتیک در ایران هستند. همچنین این هتل یکی از سه هتل صخره ای جهان محسوب می شود. 16 اتاق از سنگ طبیعی در این هتل وجود دارند که احساس ماندن در غارهای ابتدایی را به شما القا می کند. با این حال ، یک تفاوت اشکار این هتل این است که با شما به صورت هتل های لوکس 5 ستاره رفتار می شود.

وقتی کاوش در زیبایی های این منطقه به پایان رسید ، ما به شما توصیه می کنیم حتما از جاذبه های تبریز دیدن کنید. برخی از این جاذبه های تبریز شامل مقبره الشعرا ، ارگ تبریز ، خانه مشروطه تبریز ، بازار تبریز ، مسجد ابی ، پارک ال گلی و بسیاری دیگر می باشد.

همانطور که نداشتن اسانسور بر اساس ماهیتی که این هتل دارد امری کاملا طبیعی است با این وجود ، بسیاری از امکانات و خدمات دیگر را فراهم می کند که کاملا می تواند این موضوع را جبران کند. چایخانه و کافه سنتی به همراه رستوران هتل با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه پذیرای شما هستند. محل نگهداری چمدان ، زنگ بیدار شدن از خواب ، خشکشویی ، اژانس مسافرتی ، تاکسی سرویس و خدمات تور نیز در دسترس است. برای دسترسی به خدمات انتقال یا خدمات CIP (حمل و نقل از فرودگاه) می توانید با پرداخت هزینه اضافی از این امکان استفاده کنید. پارکینگ رایگان ، فضای باز و فضای سبز ، جکوزی زیبا و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات این هتل هستند. علاوه بر این ، اقامت  برای کودکان زیر 7 سال رایگان است.همچنین، از انجا که این هتل B&B است هر روز صبح یک صبحانه رایگان مهمان هتل خواهید بود.
به گذشته سفر کنید و مانند یک غارنشین زندگی کنید. در یکی از قدیمی ترین روستاهای ایران ، مردم خانه خود را در سنگ تراشیده اند. اخیرا ، یکی از انها به هتلی با 16 اتاق و سوئیت تبدیل شده است. شما می توانید در این مکان احساس منحصر به فرد راحتی را تجربه کنید. بعضی از اتاق ها به جکوزی مجهز شده اند که گرما از بستر کوه برای انها حاصل می شود.

هتل سنگی لاله کنوان ویدئو:

هتل سنگی لاله کندوان یک محیط منحصر به فرد در شمال غربی ایران ارائه می دهد که مسافران عزیز میتوانند همین حالا این هتل را با قیمت بسیار عالی حتی ارزان تر از قیمتی که اگر به صورت مستقیم از هتل دیدن فرمایید به شما پیشنهاد خواهد شد از طریق میهن هتلز رزرو نمایند:

رزرو هتل لاله کندوان تبریز

 


هتل نارنجستان ایزدشهر شمال

هتل نارنجستان ایزدشهر با پرسنل خوش برخورد و موقعیت مکانی عالی مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر خواهان ارامش و سکوت هستید ، حتما این هتل زیبا را در لیست خود برای انتخاب قرار دهید.این هتل در قلب منطقه شمال ایران ، با ویلاها و سوئیت های بسیار زیبا واقع شده است. به طور خلاصه ، این مکان چیزی از یک تفریحگاه عالی کم ندارد. می توانید از سالن ماساژ ان در کنار سایر ویژگی ها مانند رستوران سنتی ان لذت ببرید.

ویدئوی کوتاه از هتل نارنجستان ایزدشهر:

جهت رزرو هتل نارنجستان ایزدشهر با تخفیفات استثنایی از وبسایت میهن هتلز میتوانید به صفحه زیر مراجعه نمایید:

رزرو هتل نارنجستان ایزدشهر

 

هتل عباسی اصفهان

برخی این مکان را قدیمی ترین هتل ایران لقب می دهند ، هتل عباسی بیش از سیصد سال است که محل اقامت مردم است  وقتی به این هتل وارد میشوید در واقع پا به یک باغ با طراوت و زیبا نهاده اید و در اطراف باغ اتاق های کاروانسرای اصلی است که شاه عباس دستور ساخت ان را داده است. اگر یکی از این اتاق ها را برای رزرو میخواهید ، حتما باید مدت زمان زیادی قبل تر ان را رزرو کنید ، زیرا محبوب ترین اتاق های هتل عباسی همین اتاق ها هستند هستند.در مدت زمانی که وقت خود را در این باغ هتل بسیار زیبا و سنتی سپری میکنید میتوانید از چندین کافه و رستوران که غذاهای سنتی ، دسرها و نوشیدنی های ایرانی را سرو می کنند لذت کافی ببرید.

یکی از توصیه های عالی ما برای اقامت در اصفهان ، هتل عباسی است. این فقط یک هتل نیست ، بلکه گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت بی نظیر هنرمندان اصفهانی است ، موزه ای از بدیع ترین و زیباترین قطعات هنری باعث میشود که شما بتوانید از این عمارت به گونه ای بازدید کنید که گویی یک جاذبه گردشگری زیبا است و در انجا غذاها یا نوشیدنی های خوشمزه ای میل کنید. همانطور که CNN در سال 2017 گفته است ؛هتل عباسی اصفهان زیبا ترین هتل خاورمیانه است. هتل عباسی در خیابان امادگاه اصفهان واقع شده است. اگر قصد مسافرت به شهر زیبای اصفهان و اقامت در این هتل موزه زیبا را دارید ، دیدنی های سراسر اصفهان را فراموش نکنید. کلیسای جامع وانک ، میدان نقش جهان ، عمارت عالی قاپو ، سی و سه پل و بسیاری از جاذبه های گردشگری اصفهان هرکدام داستان های زیادی درباره تاریخ غنی ایران می گویند.

ویدئوی هتل عباسی اصفهان:


تاریخچه هتل عباسی

هتل عباسی قدیمی ترین هتل ایران است. این عمارت 300 ساله یکی از بزرگترین پدیده های معماری اصفهان است. کاروانسرای عباسی در سال 1695 به فرماندهی شاه سلطان حسین در سلسله صفویه ساخته شده است. وی این عمارت را به مادرش اهدا کرد. نکته قابل توجه در این هتل این است که ، حدود 150 هنرمند برجسته اصفهانی تلاش کرده اند تا این مکان را به یک مکان تاریخی باشکوه تبدیل کنند.

اتاقهای هتل عباسی

این هتل دارای اتاق های استاندارد است از اتاق هایی که میتوانید در هتل عباسی اصفهان انتخاب کنید میتوان سوئیت قاجار و صفوی را نام برد که میتوانید از انواع امکانات مانند حمام دارای دوش ، اتاق رختکن ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون، سشوار ، صندوق ایمنی ، قهوه ساز و چای ساز ، مینی بار ، و ... لذت ببرید. کلیه امکانات یک سوئیت لوکس در مجموعه های صفویه و قاجار فراهم شده است. علاوه بر این ، در این سوئیت ها بهترین منظره از باغ را دارید.

رستوران های هتل عباسی
نقاشی های دیواری در رستوران چهل ستون به دوران صفویه و قاجار برمی گردد. می توانید از غذاهای لذیذ ایرانی در انجا لذت ببرید. در تالار صبحانه ، طرح ها و اینه کاری هایی براساس سبک قاجار وجود دارد. کافی شاپ نقش جهان برای جلسات رسمی و غیر رسمی شما بسیار مناسب است. طرح و نقش های منحصر به فرد سقف و دیوارها ، چیدمان و سبک پذیرایی این رستوران ها شما را به گذشته ای ناب و به یاد ماندنی از ایران می برند. انواع چای ، نوشیدنی های گیاهی و اش رشته در چایخانه سنتی این هتل سرو می شوند. رستوران چشم انداز در پشت بام هتل واقع شده است ، بنابراین می توانید منظره ای 360 درجه از اصفهان داشته باشید.

امکانات هتل عباسی
امکانات ورزشی هتل عباسی شامل استخر ، سونا ، جکوزی ، ماساژ و باشگاه بدنسازی است. بعد از یک روز شلوغ و جلسات و فعالیت های زیاد در اصفهان ، می توانید استراحت کنید و بقیه روز را در استخر شنا لذت ببرید. این استخر برای راحتی شما به روشی مدرن طراحی شده است. همچنین می توانید از سونا و جکوزی لذت ببرید. سوغاتی های ایرانی را می توانید از گالری صنایع دستی شامل مینیاتور ، میناکاری ، جعبه های سنگی ، خاتم کاری ، جواهرات طلا و نقره و اب نبات های سنتی اصفهان (مانند گز ، سوهان ، پولکی ، نبات) خریداری کنید.

تالارهای هتل عباسی
در تالار عباسی که با شکوه ترین سالن مجموعه است ، نقش برجسته روکش دار دیده می شود که معجزه هنرمندان اصفهانی است. مبلمان و چیدمان کامل تالار اینه قابلیت میزبانی چند جانبه را برای مهمانان فراهم می کند. تزیینات و ارایش داخلی منحصر به فرد تالار فیروزه ای که ظرفیت میزبانی از 400 نفر را دارا است اعجاب انگیز است.این هتل موزه دارای تالار های خاص و جذاب دیگری نیز هست.

اگر به دنبال هتلی سنتی با فضایی باشکوه برای چشیدن و داشتن حس ایرانیان باستان هستید ، حتما باید از هتل عباسی اصفهان دیدن کنید این هتل 5 ستاره در اصفهان معماری پارسی باستان و امکانات مدرن را به طور کلی در هم امیخته است.

اما حالا برای شما پیشنهاد جالبی داریم برای رزرو هتل عباسی اصفهان ارزان تر از قیمت مراجعه مستقیم به هتل میتوانید از وب سایت میهن هتلز اقدام به رزرو نمایید و با تخفیفات بسیار عالی ما این هتل و یا همه هتل های اصفهان و ایران را ارزران تر از قیمت برد خود هتل رزرو نمایید:

رزرو هتل عباسی اصفهان


رزرو هتل های اصفهان

هتل عباسی یکی از قدیمی ترین هتل های ایران ، مقصد مورد علاقه مسافران بسیار زیادی در طول سال می باشد.

این هتل جذاب یکی از زیباترین هتل های ایران است.

 

هتل بزرگ شیراز

به علت موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل در شهر شیراز ، شما می توانید منظره زیبایی از شیراز (شهر گلهای رز و باغ ها) را داشته باشید. در واقع مقبره حافظ و باغ ارم فقط کمی فاصله تا این هتل زیبا دارند.هتل بزرگ شیراز دارای طراحی بسیار زیبایی است که تقریبا اکثر اتاق های این هتل دارای بالکن هستند  که شما به واسطه این بالکن ها می توانید از اب و هوای شیراز لذت ببرید.

هتل روی کوهی بنا شده است تا منظره خارق العاده ای از شهر داشته باشید. به عبارت دیگر این هتل در کنار دروازه قران ورودی شهر شیراز واقع شده است و شما می توانید یک منظره کاملا زیبا از شهر داشته باشید.

این هتل مشهور به هتل "1001 شب" است ، هتل بزرگ شیراز هتلی مناسب برای کودکان دلبند شما نیز هست.در این هتل برای کودکان امکان استفاده از ورزش های ابی یا حتی اتاق بازی در نظر گرفته شده است.

هتل بزرگ شیراز همچنین دارای صفحه پرش ، میزهای پینگ پنگ و زمین والیبال است. در تعطیلات بعدی خود کل خانواده را به این هتل بیاورید. شما می توانند در حالی که یک نوشیدنی می نوشید از اب و هوای چهار فصل شیراز لذت ببرید.

از باغ ارامش واقع در هتل بزرگ شیراز دیدن کنید.این هتل دارای حمام های منحصر به فردی است. وقتی به صدای اب گوش می دهید ،در کنار استخر استراحت کنید.تختخواب های افتابی نیز برای استراحت در زیر نور افتاب برای شما مهیا است.

ویدیوی هتل بزرگ شیراز:


رزرو هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز با بنای باشکوه خود از اولین بناهای دیدنی است که به استقبال مسافران شیراز می آید و تنها با 10 دقیقه رانندگی به جاذبه هایی مانند بازار وکیل و باغ جهان نما دسترسی دارید. این هتل دارای یک رستوران ایتالیایی و ایرانی ، یک کافه لوکس و همچنین بزرگترین رستوران گردان ایران با نمای مسحورکننده متحرک از شهر و کوهستان است. اتاقها جادار ، راحت و دارای دیدی خیره کننده از شهر هستند.این هتل امکانات رفاهی بسیاری از جمله مجموعه ورزشی مخصوص بانوان با استخر و اسپا را ارائه می دهد.

هتل بزرگ شیراز را با تخفیف استثنایی حتی ارزان تر از قیمت خود هتل از طریق میهن هتلز رزرو نمایید:

رزرو هتل بزرگ شیراز


هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل های ایران است هتل کاخ اسپیناس در شمال تهران واقع شده است. این هتل با ظرفیت پذیرایی از هزاران نفر ، یکی از بزرگترین هتلهای ایران است. نه تنها در انتخاب مکان هتل، بلکه در طراحی و خدمات نیز تمام شعب هتل های اسپیناس گزینه های درجه یک هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل های لوکس در تهران ، این مقاله را مطالعه نمایید: بهترین هتل های ۵ ستاره تهران

 هتل اسپیناس پالاس در مجموع 20 طبقه با 400 اتاق دارد.از امکانات این هتل ۵ ستاره میتوان به تلویزیون ، کمد ، تلفن ، یخچال کوچک ، چای ساز و مبلمان عالی اشاره کرد. همه اتاق های این هتل یک حمام اختصاصی دارند که دارای دوش ، وان یا جکوزی است. برخی از اتاق ها دارای بالکن نیز هستند. Wi-Fi نامحدود رایگان در سراسر این هتل در دسترس است.

این هتل دارای دو رستوران ویژه است که یکی به غذاهای سنتی ایران و دیگری به غذاهای مدرن بین المللی اختصاص دارد.هتل اسپیناس پالاس همچنین دارای کافی شاپی با منوی بسیار متنوع می باشد.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل می توان به استخر شنا ، اسپا ، مرکز سلامتی ، خشکشویی ، سالن بدن سازی ، صرافی ، مغازه سوغات ، مرکز خرید و خدمات CIP و VIP اشاره کرد.

ویدئوی هتل اسپیناس پالاس تهران:


کاخ اسپیناس اولین انتخاب لوکس مسافران تهران است.

همین حالا این هتل مجلل را از طریق وب سایت میهن هتلز با قیمت ارزان تر از خود هتل رزرو نمایید:

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

و یا میتوانید لیست های های تهران را در زیر مشاهده کنید:

رزرو هتل های تهران

 

هتل بزرگ داریوش کیش

معماران ، این هتل با شکوه را به نام یکی از پادشاهان هخامنشی که امپراطوری ایران را به اوج شکوه خود رساند ، طراحی کرده اند عناصر معماری هخامنشی که در این هتل به کار رفته اند ، حس شکوه و عظمت باستانی را در بازدید کنندگان تحریک میکنند. موقعیت هتل داریوش کیش نزدیک به مرکز جزیره کیش می باشد.

هتل بزرگ داریوش یکی از لوکس ترین هتل های جزیره کیش است. این هتل در مکانی بسیار خوب در جزیره زیبای کیش واقع شده است و دسترسی اسانی به تمام نقاط شهر دارد. این هتل دارای معماری بسیار شگفت انگیزی است که نمادی از فرهنگ باستان ایرانی در ان به چشم میخورد. کارکنان این هتل بسیار مودب و صمیمی هستند ،این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز هستند وهمچنین هتل داریوش کیش دارای یک باغ زیبا دیدنی نیز هست.

ویدئوی هتل داریوش کیش:

هتل داریوش ، یکی از هتل های معروف کیش می باشد.
شما میتوانید این هتل بسیار عالی را با تخفیف استثنایی در وب سایت میهن هتلز رزرو نمایید:

رزرو هتل داریوش کیش

همچنین شما میتوانید لیست هتل های کیش را با تخفیف های بسیار عالی در وب سایت میهن هتلز مشاهده نمایید:

رزرو هتل های کیش

 

کاروانسرای زین الدین مهریز ​​یزد

کاروانسرای زین الدین در قلب کویر برای میزبانی بازرگانان از سراسر جهان ساخته شده است ، کاروانسرای بازسازی شده ای است که بسیاری از افراد در سفر به یزد ان را ترجیح می دهند. شهر مهریز یزد بین کرمان و یزد واقع شده است و می تواند تجربه ای بی نظیر از اقامت در صحرا را برای شما فراهم کند. اتاق ها در حوالی یک حیاط داخلی قرار دارند. حمام و دوش مشترک است. خوابیدن روی پشت بام در طول تابستان امکان پذیر است ، اگرچه برای محافظت در برابر سرمای کویر به یک پتوی ضخیم نیاز دارید. بیشتر افرادی که در این کاروانسرا اقامت دارند داستان هایی از زیبایی ستاره های شب و ستارگان بی شمار ان را بازگو می کنند.

این کاروانسرا دارای سازه ای دو طبقه است که از نظر نقشه مربع شکل است و دارای یک حیاط 16 طرفه و یک استخر اب است. در طول تاریخ فقط دو کاروانسرا با برج های مدور در ایران ساخته شده است. یکی از اینها کاروانسرای زین الدین و دیگری کاروانسرایی است که در وضعیت ویران شده ، در نزدیکی اصفهان است.بازسازی اخیر این کاروانسرا سه سال به طول انجامید و شامل استفاده از 13000 قطعه سنگ در دیوارهای داخلی بود.اتاق های این کاروانسرا به حالت اولیه تقریبا مرمت شده و روی یک پایه بلند قرار گرفته اند و تشک هایی نیز روی زمین تهیه شده اند که با فرش پوشانده شده اند.این ساختمان روزانه 60 تا 80 گردشگر را در خود جای می دهد. گزارش شده است که گردشگران از 70 کشور در اینجا اقامت داشته اند.

ویدیوی کوتاه از کاروانسرای زین الدین مهریز یزد:


کاروانسرای زین الدین پناهگاهی دنج و راحت در قلب کویرهای مرکزی ایران است.

رزرو هتل کاروانسرای زین الدین مهریز


هتل داد یزد

یک هتل تاریخی قدیمی متعلق به دوره قاجار ، هتل داد یکی از قدیمی ترین هتل های بوتیک در ایران است. نمی توانید از این هتل انتظار خدمات یک هتل پنج ستاره را داشته باشید، اما بوی گل و اجر بعد از ظهر می تواند همه اینها را جبران کند. یزد شاید سنتی ترین شهر ایران باشد ، این هتل  به صورت ویژه ای ، این نکته را نیز منعکس می کند. در هتل داد یزد اقامت کنید و مانند مردم این شهر سنتی زندگی کنید.

هتل داد یزد ، به عنوان تنها هتل 4 ستاره استان یزد ، واقع در قلب اراضی تاریخی ، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک به سبک ایرانی- یزدی است. این مجموعه در مجاورت مشهورترین مکانهای تاریخی از جمله اتشکده زرتشتیان ، مسجد مرکزی ، موزه اب ، زندان اسکندر ، مجموعه امیر چخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد. هتل داد دارای 88 اتاق شامل اتاق های یک نفره ، دونفره ، سه تخته ، چهار تخته متصل ، ماه عسل و سوئیت سلطنتی با طراحی کلاسیک و امکانات رفاهی مدرن است. این هتل دارای دو رستوران ، کافی شاپ ، کافه گالری ، مجموعه ابزیان ، اینترنت رایگان ، خشکشویی ، تاکسی سرویس ، هدیه فروشی ، اژانس مسافرتی برای تورهای مختلف ، پارکینگ (با ظرفیت محدود) و سالنی برای مهمانی ها ، کنفرانس های سمینارها و تشریفات دیگر می باشد.هتل داد یزد در تلاش است تا بهترین و به روزترین خدمات را با طیف وسیعی از سلیقه و انتظارات در اختیار شما قرار دهد.
معماری باشکوه و جذاب هتل داد یزد باعث می شود که شما ساعت ها در حیاط مرکزی با یک فنجان چای بنشینید و خاطراتی بسازید که با یاداوری ان هر بار لبخند خواهید زد. روف گاردن این هتل بدون هیچ تردیدی زیباترین قسمت ساختمان است. شما می توانید تاریخ و فرهنگ این شهر را خط به خط تماشا کنید. مردم یزد به دلیل مهمان نوازی مشهور هستند ، در این مجموعه ما به بهترین شکل این شخصیت را به شما نشان خواهیم داد.

ویدئوی کوتاه از هتل داد یزد:

هتل داد یزد انتخابی خاص برای اقامت در شهر زیبای یزد.

شما میتوایند همین حالا هتل داد یزد را با قیمت بسیار ارزان حتی ارزان تر از قیمت برد خود هتل در وب سایت ما رزرو نمایید:

رزرو هتل داد یزد

همچنین شما میتوانید هتل های بیشتر شهر یزد را در لیست زیر مشاهده کرده و هرکدام را که تمایل داشتید با تخفیف بسیار عالی از میهن هتلز رزرو نمایید:

رزرو هتل های یزد

 

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز که در کوهستان های رامسر واقع شده و مشرف به دریای خزر است ، تنها با تله کابین قابل دسترسی است و به همان اندازه که از شلوغی زندگی در شهر دور است ، ساکنان می توانند اوقاتی کاملا ارام را در قلب جنگل های شمال ایران تجربه کنند. هتل بام سبز رامسر دارای اتاق ها و سوئیت ها بسیار زیبایی در قلب جنگل می باشد. 

اگر می خواهید یکی از متنوع ترین سفرهای خود به شمال را تجربه کنید ما به شما هتل بام سبز رامسر را پیشنهاد می کنیم. هتل 4 ستاره بام سبز رامسر یک مجموعه اقامتی عالی در شهر رامسر است که در 5 کیلومتری غرب رامسر واقع شده و 700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.
این هتل در سال 2010 در محیطی دنج و کوهستانی افتتاح شد. امکانات این هتل در نوع خود عالی است.
هتل بام سبز همچنین دارای 8 سوئیت VIP با منظره جنگل در قلب کوه است. از دیگر ویژگی های هتل ، می توان به استخر ، سالن بیلیارد ، تنیس روی میز و کافی شاپ اشاره کرد. این هتل دارای 32 کلبه کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک است. فضای دلنشین و استفاده از عناصر طبیعی مانند صخره ها در طراحی داخلی کلبه ها به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه است.
هنگام صرف غذا در رستوران این هتل در پشت بام می توانید از چشم انداز 360 درجه کوه های رامسر و جنگل های رامسر و همچنین افق بی نظیر دریای خزر لذت ببرید. 
از منظره عالی جنگل ها و دریای خزر لذت ببرید.

ویدئوی معرفی هتل بام سبز رامسر:

اگر قصد مشاهده اتاق های این هتل و اطلاع از قیمت های این هتل دارید از طریق لینک زیر میتوانید این هتل را با تخفیف باورنکردنی رزرو نمایید:

رزرو هتل بام سبز رامسر

همچنین شما میتوانید لیست های رامسر را که دارای بیشترین تخفیف می باشند در پایین مشاهده نمایید:

رزرو هتل های رامسر

 

سرای عامریها کاشان

این هتل که یک خانه تاریخی در قلب کاشان است ، ترکیبی کامل از مدرنیته و سنت است.سرای عامری ها یکی از محبوب ترین مکانها برای اقامت در کاشان است. هم می توان از محیط تاریخی و هم از خدمات خوب لذت برد. غذای خوب از دیگر ویژگی های این هتل بوتیک است. علاوه بر این ، با اکثر مکانهای تاریخی کاشان فاصله کمی دارد.

سرای عامری ها یک خانه تاریخی بزرگ در کاشان ، ایران است. این بنا در ابتدا به عنوان اقامتگاه خانوادگی در زمان سلسله زند برای اقای عامری ، فرماندار کاشان ساخته شد و اکنون مرمت شده و به موزه و هتل به سبک سنتی تبدیل شده است. این خانه به عنوان بزرگترین خانه سنتی کاشان دارای حیاط های داخلی و خارجی متعددی است که هر کدام از انها از استخر و اتاقهای زیادی تشکیل شده است. همچنین بالاترین بادگیر در کاشان را دارد.

اکنون ، سرای عامری ها در کاشان ، با بیست و هفت اتاق ، دو رستوران ، کافی شاپ و یک گالری هنری ، مروارید کویر است.

تاریخ
خانه عامری 200 سال پیش ساخته شده است ،اما اکنون این مکان یک موزه و هتل سنتی است که قبلا برای چندین سال ویران شده بود اما با انجام چندین مرتبه بازسازی دقیق به همراه حفظ ماهیت این اثر هنری اکنون به زیباترین خانه تاریخی کاشان تبدیل شده است.سرای عامری ها کاشان همچنان در تلاش است تا با استفاده از ترکیبی از اتاق ها و امکانات سنتی و کاملا تزئین شده ، مفهوم جدیدی از مهمان نوازی ایرانی در هتل های تاریخی را به مسافرین محترم نشان بدهد.

ویدئوی معرفی سرای عامریها کاشان:


ساختار
سرای عامری ها یک خانه عظیم 9000 متر مربعی (97000 فوت مربع) است. این هتل زیبا ده ها اتاق ، دو حمام و هفت حیاط با باغ و چشمه دارد.سازه اصلی از اجر ساخته شده است. در عایق از گل و کاه استفاده می شود. فضاهای داخلی با گچ و اینه کاری تزئین شده است.این خانه بالاترین بادگیر در میان خانه های کاشان را دارد و مانند دیگر خانه های سنتی ایرانی شامل بخشهای داخلی و خارجی ، ایوانها ، استخرها ، حیاط ها ، حیاط خدمه ، اصطبل های پوشیده شده از تزئینات زیبا و هنری مانند گچبری های نفیس ایرانی است. ، نقاشی روی گچ ، منبت کاری و برخی دیگر از هنرهای تزئینی به صورت بسیار ظریف در این هتل زیبا به کار گرفته شده اند تا تجربه ای به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم کنند. این مکان به برخی از بناهای تاریخی کاشان مانند خانه طباطبایی و خانه بروجردی که زیباترین نمونه فرهنگ و معماری ایرانی هستند بسیار نزدیک است

سایر محوطه ها و خدمات
سرای عامری ها دارای چندین حیاط اصلی است که هر یک دارای یک استخر بزرگ یا کوچک است که توسط اتاق های مهمان و سوئیت احاطه شده است. در حال حاضر ، این هتل دارای 27 اتاق ، شامل اتاق های شاه نشین و اشرافی و درباری و اعیانی و دیوانی است. از دیگر امکانات این خانه سنتی زیبا می توان به اتاق فرش بافی ، اتاق کنفرانس برنامه ها و سمینارهای فرهنگی ملی و بین المللی ، گالری سهراب سپهری برای نمایش هنر ، فروشگاه سوغات ، قهوه خانه ، رستوران و سالن های دیگر اشاره کرد.فضاهای داخلی این اقامتگاه بسیار زیبا با گچکاری و اینه کاری تزئین شده است.

رزرو سرای عامری های کاشان با تخفیف بسیار عالی ارزان تر از قیمت خود هتل:

رزرو سرای عامری های کاشان

خانه عامری ها عمارتی باستانی که برای میزبانی از دوستداران هنر احیا شده است.

برای دیدن لیست هتل های کاشان به صفحه زیر مراجعه نمایید:

رزرو هتل های کاشان

 

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل پنج ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش در یک سرزمین بکر با یک اکوسیستم طبیعی واقع شده است. این مجموعه شامل دو بخش می باشد. اولین بخش هتل که بر روی دریا ساخته شده است و دومین بخش که یک هتل ساحلی است (که در دست ساخت است). علاوه بر این ، هتل ترنج کیش امکانات تفریحی و محیط های بسیار عالی مانند رستوران ساحلی و کافه با فست فود ، رستوران های بزرگ و کوچک و همچنین کافی شاپ روی دریا را برای مهمانان فراهم می کند که از منظره تماشایی غروب خورشید و خلیج فارس ، ابگرم و ماساژ لذت می برند تمام سوئیت های این هتل (100 سوئیت) روی دریا و با کف شیشه ساخته شده اند که به مهمانان این فرصت را می دهند تا دریا را در زیر پای خود احساس کنند و در تراسهای خصوصی این هتل خلیج همیشه فارس را تماشا کنند. این سوئیت ها که با یک اسکله چوبی (نزدیک به 1 کیلومتر) متصل می شوند ، از بالا شکل یک گلدان گل در خلیج فارس را ایجاد می کنند.اتاق های این هتل شامل مجموعه های VIP سلطنتی ، یک خوابه و دو خوابه می شوند.در این هتل زیبا برای سهولت حمل و نقل ، از اتومبیل های گلف برای مهمانان و از ماشین های برقی برای حمل چمدان ها و وسایل ضروری اتاق ها استفاده می شود.

ویدئوی هتل ترنج کیش:

تیم مهندسی که در این پروژه کار می کنند تلاش کردند تا یک هتل دوستدار محیط زیست ایجاد را کنند که حداقل اسیب ممکن به محیط زیست برسد. به منظور یافتن بهترین مکان برای ساخت این هتل تحقیقات دقیق و گسترده ای انجام شد و در نهایت ، منطقه ای در شمال غربی جزیره به دلیل داشتن زمین هم مسطح تا محدوده 1000 متری از ساحل انتخاب شد. وجود اختلاف قابل توجه در سطح دریا پس از 1000 متر باعث شده است که یک موج شکن طبیعی از هتل در برابر خرابی و امواج عظیم و از همه مهمتر طوفان ها محافظت کند. همچنین ، مدیریت این هتل مفتخر به دریافت جایزه اولین و تنها هتل سازگار با محیط زیست از اداره ملی محیط زیست ایران شده است. از انجا که معتقدیم همه ما در این هتل میهمان طبیعت هستیم ، ارزو می کنیم که مهمانان نسبت به حفاظت از محیط زیست نیز کاملا متعهد باشند. موقعیت جغرافیایی و ساخت انحصاری مجموعه مناظر خیره کننده ای از طلوع و غروب خورشید ، مناظر خیره کننده ای از دریا ، رقص ماهی ها و لاک پشت ها ، مرجان ها، فضای سبز و ساحل را ایجاد کرده است.

امکانات هتل ترنج کیش
• سرویس اتاق
• اتلیه عکاسی
• سالن کنفرانس
• درمانگاه
• اجاره اتومبیل
• خشکشویی
• مرکز اطلاعات گردشگری
• اتاق بازی ساحلی (بیلیارد ، فوتبال روی میز و ...)
• ابگرم و ماساژ
• رستوران خورشید در بالای دریا
• رستوران ساحلی 
• رستوران تاج ترنج
• کافه گلف (کافی شاپی که غذاهای بین المللی ارائه می دهد)
• کافه ساحلی (انواع نوشیدنی ها ، اب میوه ها و پیتزا)
• ساحل سنتی لامکده (قهوه خانه)
• باشگاه ورزش های ابی (قایق های تفریحی ، کایاک ، تخته پارو ، غواصی)


امیدوارم از این مطلب میهن هتلز لذت کافی را برده باشید شما میتوایند هتل ترنج کیش را نیز مانند سایر هتل های جزیره زیبای کیش از وب سایت میهن هتلز با تخفیف استثنایی رزرو نمایید:

رزرو هتل ترنج کیش

جستجو در بلاگ

درباره نویسنده

علی علوی نویسنده

توضیحات نویسنده

پر بازدید ترین پست ها

بهترین هتل های ۵ ستاره تهران

با سلام در این مطلب وب سایت میهن هتلز...

1399-10-20

خاص ترین هتل های ایران

در ایران هتل های بسیاری وجود دارند ام...

1399-11-03

انواع مختلف اتاق برای رزرو در هتل ها

رزرو هتل یکی از مهمترین مراحل هنگام ب...

1399-10-26

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

در این مطلب از وب سایت میهن هتلز قصد...

1399-10-22
-->